Support-afdeling

Een belangrijke dienst is onze support-afdeling.
Van elke melding die bij ons binnenkomt wordt een zogenaamde ‘ticket’ geregistreerd in ons Service Portaal.  Na het binnenkomen van een melding wordt allereerst geprobeerd om deze melding direct op te lossen. Door middel van onze helpdesk verbinding kunnen we het scherm van onze klanten overnemen, zodat we direct het probleem kunnen bekijken en mogelijk oplossen. Mocht dit niet direct lukken, dan wordt deze melding samen met een 2e support-medewerker geanalyseerd. Indien noodzakelijk wordt er ook een programmeur bij geroepen. Indien deze melding niet zonder software-aanpassing opgelost kan worden, dan wordt deze ‘call’ doorgezet naar de 2e lijn. Dit betekend dat onze programmeurs hiermee aan de slag gaan.

Indien de software aangepast is hiervoor, wordt de oplossing aan de klant beschikbaar gesteld middels een nieuwe versie van de software.
Zo’n nieuwe versie bevat oplossingen van ‘bugs’, nieuwe functionaliteit aan de hand van wensen van onze klanten of eisen van zorgverzekeraars, maar ook verbeteringen in het algemeen. Elke oneven week (onder voorbehoud) (met uitzondering van augustus) wordt er een nieuwe versie op internet gezet. Deze is beschikbaar op onze Release pagina onder de kop Support. 

Service portaal

Binnen het service portaal worden alle meldingen geregistreerd , de statussen aangepast en opgelost. Maar onze Service potaal is meer dan een ticket systeem indien u een inlog hiervoor heeft dan kunt hier ook de status van de door u aangemaakte meldingen volgen.En daarnaast vindt hier ook een bron van informatie met betrekking tot de meest gestelde vragen , handleidingen en release informatie.

Heeft u nog geen login vraag deze vandaag nog bij ons aan via de rechts onderstaande contact knop.